Sammenlign gratis tilbud
Pålidelige specialister
Uforpligtende rådgivning
Mere end 10 års erfaring

OK

I mere end et århundrede har vi leveret energi til danskerne og i dag er vi et af Danmarks største energiselskaber. Men vi er mere end det. I OK tager vi hver dag et stort ansvar for det samfund, vi er en del af. Som kundeejet andelsselskab med danske rødder er det en del af vores DNA at skabe værdi for fællesskabet. For vores medejere. For vores kunder. For det samfund vi er en del af. Og for vores fælles klode.

Projekter vi udfører

Funktioner

Siden 2024
partner til Solvari
11-15
personale
Siden 2014
arbejder i branchen

Grene

OK (Hoofd vestiging)
Åhave Parkvej 11, 8260 Viby
Hedehusene
Beredskabsvej 21, 2640 Hedehusene
Aalborg Øst
Tunnelvej 4, 9220 Aalborg Øst
København S
O-vej 9, 2300 København S
Ringe
Krogagervej 2, 5750 Ringe

OK anmeldelser (0)

Baseret på 3-oplevelser får OK en score på 4.7 for deres tjenester.

5 /5

I adskillige år har jeg været kunde hos Jet, som senere blev overtaget af Ingo. Desværre har kvaliteten af deres brændstof i den periode ladet meget tilbage at ønske. Efter at være flyttet til en mindre landsby med en Brugs, og dermed begyndte at tanke på den lokale OK-tank, fik jeg en markant positiv oplevelse. Min motor kørte mærkbart bedre, min brændstoføkonomi satte flere rekorder, og brændstofkvaliteten var markant forbedret. Da jeg pendler jævnligt mellem 250 og 400 km, kunne jeg direkte aflæse en bedre økonomi ved at tanke OK diesel. Min motorcykel, en Honda Africa Twin RD07, kørte også mærkbart bedre på oktan 100. Det er fuldt ud acceptabelt, at brændstofkvaliteten kan variere mellem de forskellige leverandører, men OK er konkurrencedygtig i både pris og kvalitet. Kundeservicen hos OK er helt i top. Medarbejderne er kvalificerede, virker fagligt kompetente og er høflige i deres adfærd. Hos OK føler man sig som kunde velkommen. Jeg har som kunde benyttet det samme kort til min bil og motorcykel, hvilket har fungeret uden vanskeligheder. Nu skal jeg sælge min motorcykel og har købt en sekundær pendlerbil. Jeg ønsker et kort i hver bil, så jeg til enhver tid kan tanke ad libitum uden at skulle tænke på, om jeg har et OK-kort på mig. Det skal blot ligge klar til brug i bilen. Hos OK er dette end ikke en udfordring; man bestiller ganske enkelt blot et ekstra kort. Det er en fremragende kundeservice, selvom jeg som privatperson næppe er en storkunde hos selskabet. Jeg føler mig stadig velkommen og værdsat som kunde. OK anbefales uden yderligere kommentarer. IN ENGLISH For several years, I've been a customer of Jet, which was later taken over by Ingo. Unfortunately, during that time, the quality of their fuel left a lot to be desired. After moving to a smaller village with a 'Brugs' (co-op shop), and subsequently starting to fill up at the local OK petrol station, I had a proper 'ah-ha' moment. My engine ran noticeably smoother, my fuel economy broke several records, and the fuel quality was significantly better. Given I regularly commute between 250 and 400 km, I could directly see improved economics by filling up with OK diesel. My motorbike, a Honda Africa Twin RD07, also ran noticeably better on 100 octane. It's perfectly fine that fuel quality can vary between different suppliers, but OK is competitive in both price and quality. The customer service at OK is absolutely top-notch. The staff are qualified, seem professionally well-versed, and are polite in their manner. At OK, you feel welcome as a customer. As a customer, I've used the same card for my car and motorbike, and it's worked without any hitches whatsoever. Now I'm selling my motorbike and have bought a second commuter car. I want a card in each car so I can fill up whenever I like without having to think about whether I've got an OK card on me. It should just be in the car, ready to use. At OK, this isn't even a bother; you just simply order an extra card. Wow, what cracking customer service! And that's despite me, as a private individual, probably not being a big customer for the company. I still feel welcome and valued as a customer. OK is recommended without further comment.

MacCoinneach valgte OK
31 mei 2025Via Google
5 /5

Jeg råder ikke nogen. Vi var enige om én ting, og de regninger, jeg modtog, er noget andet. De fortalte mig, at mine elregninger ville være billigere end det tidligere selskabs, men i virkeligheden er de næsten dobbelt så høje.

Nichirvan valgte OK
28 april 2025Via Google
4 /5

Lavede en udmærket installation af varmepumpe, men sendte så en ekstra regning ud over kontrakt. Kan ikke få oplyst hvad det dækker, og hvorfor det ikke er en del af kontrakten. Var ikke til at komme i kontakt med. Redigeret: Fik kontakt efter 1 mdr. og regningen blev annulleret.

Henrik valgte OK
19 januari 2024Via Google
Din browser understøttes ikke længere:
Det ser ud til, at din browser ikke længere er kompatibel med vores hjemmeside. Derfor kan nogle funktioner muligvis ikke fungere.